Haamim_Zendegi_Kardam
Farzad_Farokh_Shahkareh_Khoda

 

دانلود آهنگ جدید رضا یزدانی به نام تیغ و ترمه

ترانه : مهدی ایوبی, موزیک و تنظیم: وحید مهراد

Download New Music Reza Yazdani – Tigho Termeh

“تیتراژ فیلم سینمایی تیغ و ترمه”

رضا یزدانی تیغ و ترمه


 

 


جعبه موزیک

 

 

 

 

 

 

 

 

 


من باید امشب که بارونیه خونه از گریه خالی شم

بدون تو دارم با آدمای شهر رفیق تر میشم

این آدما انگار مثل خودم هستن حال منو دارن حال منو دارن

این چشمای لبریز این چشمه های ابر چرا نمیبارن چرا نمیبارن

کجا برم حالم یادم بره یک شب از درد من کم شه

گریه ازم دوره ای کاش یک لحظه بغضم حریفم شه

با زخم های من با این تن خسته رفیق باش امشب

هرچی که بادا باد من ترمه میمونم تو تیغ باش امشب

بزرگه دنیامون با این همه قد دلتنگی من نیست

دردی تو این دنیا اندازه درد از دست دادن نیست

من باید امشب که بارونیه خونه از گریه خالی شم

بدون تو دارم با آدمای شهر رفیق تر میشم

کجا برم حالم یادم بره یک شب از درد من کم شه

گریه ازم دوره ای کاش یک لحظه بغضم حریفم شه

با زخم های من با این تن خسته رفیق باش امشب

هرچی که بادا باد من ترمه میمونم تو تیغ باش امشب 

 

 

 


دانلود با کیفیت 320  

 

 

 



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

.:

.

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: